Niemal ⅓ Polaków uważa, że zakupy przez Internet nie są bezpieczne
Aż 86 proc. kupujących online sprawdza opinie o sklepie, zanim dokona w nim zakupu, a już 91 proc. zwraca uwagę na bezpieczeństwo płatności internetowych, jak wynika z nowego raportu Advox Studio na temat zwyczajów e-zakupowych Polaków. Widać, że nie ufamy sprzedającym - tylko 39,5 proc. wyraża zgodę na profilowanie, czyli zbieranie danych na podstawie ich zachowań w sieci, choć jednocześnie oferty dopasowane do zainteresowań i potrzeb są zachętą do zakupów dla 70 proc. klientów.
Zwyczaje e-zakupowe Polaków
2021-12-13, 12:57
Ponad ⅓ Polaków planuje już zakupy na tegoroczny Black Friday. Jak Polacy korzystają ze sklepów internetowych 2021
Ponad połowa polskich e-konsumentów twierdzi, że specjalnie czeka z zakupami na Black Friday, a ponad ⅓ zaplanowała już zakupy podczas tegorocznej edycji, jak wynika z raportu polskiej firmy Advox na temat zwyczajów e-zakupowych Polaków. Najbardziej zachęcająca jest obniżka cen, również na co dzień przy wyborze oferty danego sklepu czynnikiem decydującym jest najczęściej cena. Chociaż Polacy nie ufają reklamom w Internecie, to już połowa klientów e-sklepów wiedzę o ich ofertach czerpie z reklam w social media, a ponad ⅓ z reklam na stronach internetowych.
Zwyczaje e-zakupowe Polaków
2021-11-15, 11:36
Już co 10. Polak wydaje ponad 500 zł miesięcznie na zakupy online. Raport „Zwyczaje e-zakupowe Polaków 2021”
Większość, czyli 60 proc., internetowych konsumentów w Polsce robi tą drogą zakupy kilka razy w miesiącu, jak wynika z nowego raportu polskiej firmy Advox „Jak Polacy korzystają ze sklepów internetowych: Zwyczaje e-zakupowe Polaków 2021”. Blisko połowa wydaje tą drogą między 101 a 300 zł miesięcznie. Najczęściej kupowanymi online kategoriami produktów są dodatki i odzież, które wskazało 62 proc. respondentów.
Zwyczaje e-zakupowe Polaków
2021-10-27, 11:54